Aldersgrense: 6 år
Den unge trollprinsen Trym må forlate trolldalen Ervod for å redde sin far, Kong Grom, som er blitt forvandlet til stein og har mistet halen sin.
Omtale     Trailer

alt tekst
Kl 17:00, Sonja
Aldersgrense:
Sonja er filmen om Sonja Henie, tidenes største kunstløper, som bestemmer seg for å dra til Hollywood i 1936 og bli filmstjerne. Hennes første film, One In a Million, topper Box Office samme år, og slik skal det fortsette i lang tid framover. Nye filmer, halsbrekkende koreografier, spektakulære skøyteshow, endeløse fester, alltid omringet av kjærester, beundrere, venner og familie. En endeløs opptur … Men så skjer det. Sonja blir eldre. Hun er ikke søt lenger. Publikumstallene synker, filmselskapene trekker seg. Hvordan skal hun slå seg opp denne gangen?
Omtale     Trailer

Søndag 06.01.2019
alt tekst
Kl 17:00, Mary Poppins vender tilba...
Aldersgrense: Alle
I Disney sin oppfølger «Mary Poppins vender tilbake» får vi høre helt ny originalmusikk når vi møter igjen Mary Poppins, som denne gangen skal hjelpe en ny generasjon av familien Banks med å finne tilbake til gleden og leken i livet. Emily Blunt ("The Quiet Place", "The Girl on the Train") spiller den praktfulle og perfekte barnepiken, som med sine unike og magiske evner kan gjøre enhver oppgave til et uforglemmelig, fantastisk eventyr. Lin-Manuel Miranda ("Hamilton" "Moana") spiller hennes venn optimisten Jack, som tenner lyktene og bringer lys og liv ut i Londons gater.
Omtale     Trailer

alt tekst
Kl 19:00, Aquaman 2D
Aldersgrense: 12 år
"Aquaman", med Jason Momoa i tittelrollen, er filmen om historien til Arthur Curry som er halvt menneske, og halvt havmann.
Omtale     Trailer

Søndag 20.01.2019
alt tekst
Kl 17:00, Dragetreneren 3 Norsk tal...
Aldersgrense:
Fortsettelsen på eventyret til Hikken og dragen hans, Tannløs. Hikken er blitt sjef for stammen, og har fullført drømmen sin om å lage et lite samfunn der drager og mennesker kan leve sammen side om side. Men farer truer landsbyen deres, og Hikken og resten av dragetrenerne blir tvunget til å sette kursen mot et nytt hjem. Da han var liten, fortalte faren hans historier om en myteomspunnen, hemmelig verden hvor dragene bor, og Hikken bestemmer seg for å finne ut av om dette stedet faktisk eksisterer.
Omtale     Trailer